در حال بارگذاری

متن یک پیام تبلیغاتی باید چگونه باشد؟

  1. یک پیام تبلیغاتی خوب شامل چه ویژگی هایی است؟
  2. 1) جذاب بودن پیام
  3. یکی از اصول سخنرانی این است که : اگر در 10 دقیقه اول سخنرانی با مخاطب ارتباط چشمی (eye contact) نداشته باشید، سخنرانی شما توجه کسی را جلب نخواهد کرد و باعث ایجاد خستگی در مخاطبان خواهد شد.
  4. این قانون در اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی نیز وجود دارد. همانطور که می دانید؛ متن پیامک شما در نوتیفیکیشن موبایل مخاطب نمایش داده می شود و در اصل احتمال دیده شدن پیام 93% است. بنابراین جذابیت متن پیامک تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و شما تنها 20 کلمه فرصت دارید تا مشتری را به خود جلب کنید.
  5. 2) پیامک هایی را ارسال کنید که برای مخاطب سودی داشته باشد
  6. متاسفانه درصد زیادی از کسب و کار ها به این نکته توجهی ندارند. اگر متن SMS شما برای مشتری فایده ای نداشته باشد، نه تنها او توجهی نمی کند بلکه به بقیه SMS های تبلیغاتی شما نیز توجهی نمی کند! به عبارت دیگر از اعتبار و اهمیت شما کاسته می شود. لطفا قبل از ارسال SMS تبلیغاتی خودتان را جای مشتریان بگذارید و بررسی کنید که آیا اگر شما مشتری بودید این SMS برای شما سودی داشت؟ به آن توجه می کردید؟ آیا از دریافت این SMS خوشحالید!؟
  7. 3) متن پیام باید مختصر و مفید باشد
  8. برای هر SMS تبلیغاتی 70 کاراکتر فارسی می توانید بنویسید! احتمالا فکر کنید که هرچه از خدمات و محصولات یا پشتیبانی خود بیشتر توضیح دهید، مشتری را جلب می کنید. این تصور اشتباه بوده و باید بگویم که هیچکس راضی نیست در مورد نام تجاری شما و یا کیفیت محصولات شما 2 صفحه بخواند یا تبلیغات ویدیویی طولانی تماشا کند تا با شما آشنا شود. محدودیت ارسال در متن پیامک تبلیغاتی نه تنها یک فرصت تلقی می شود بلکه باعث می شود مشتریان SMS تبلیغاتی شما را بخوانند. یکی از محبوبیت های شبکه اجتماعی توییتر محدودیت کاراکتری است که کاربران ناچارند در 280 کاراکتر حرف خود را خلاصه کنند!
  9. 4) محدود کردن زمان استفاده از خدمات شما برای مشتریان 
  10. برای آنکه حس ضروریت در مشتریان خود ایجاد کنید یک تاریخ اتمام برای ارائه خدمت خود در نظر بگیرید تا مخاطبان شما هر چه سریع تر وارد عمل شوند. قاعدتا هر چه این مهلت کمتر باشد تاثیر گذاری و بازدهی آن نیز بیشتر خواهد بود. منتها این فرصت باید به اندازه ای باشد که مشتری بتواند به آن واکنش دهد.
  11. 5) مشتریان را ترغیب کنید
  12. تجربیات نشان داده است که درخواست یک عمل از مخاطب می تواند بهره وری باورنکردنی داشته باشد. به عنوان مثال می توانید برای گرفتن تخفیف، مشتری را به یک وب سایت ارجاع دهید.
  13. 6) برخورد صمیمانه با مشتری
  14. برخورد صمیمانه با مشتری باعث ایجاد حس مهم بودن در مشتری و همچنین باعث ایجاد تاثیر مثبت در وی می باشد. قطعا صمیمیت با مشتری می تواند در بازدهی مطلوب کسب و کار شما اثربخش باشد!
  15. به مشتری تان نشان دهید که او برای شما اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال می توانید مشتری خودتان را با نام کوچک خطاب کنید و بعد از آن یک خبر خوب به او بدهید.
  16. برای مثال : سعید عزیز، تخفیف ویژه اسنپ به شما تعلق گرفت.
  17. شناخته شدن نام تجاری آنقدر ها هم سخت نیست! کافیست خلاق و شوخ طبع باشید و مدیریت کنید! شاهد خواهید بود که رفته رفته، چه پیشرفت هایی در کسب و کارتان خواهید داشت. میتوانید با خریدن پنل اس ام اس کسب و کارتان را به صورت گسترده و هدفمند تبلیغ کنید و شاهد نتیجه بهتر باشید.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

آبیدر اس ام اس یکی از کاملترین سامانه پیامکی در ایران می باشد که با گستردگی زیر ساخت های مخابراتی توانایی ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی شما به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین تلفن همراه را فراهم کرده است.

مراحل ثبت نام درسامانه
ادامه مطلب