• مقالات پنل اس ام اس
  • 2022-10-15
  • ارسال شده توسط web51
  • 159 بازدید
  •  اضافه کردن شماره به دفترچه تلفن به دو حالت دستی و از طریق فایل (اکسل یا Notpad )امکان پذیر می باشد.

    برای اضافه کردن شماره به صورت دستی با تعیین تعداد شماره هایی که قصد اضافه نمودن به شماره دفترچه را دارید در کادر تعداد و همچنین انتخاب دفترچه تلفن مورد نظر می توانید با انتخاب یکی از 2 گزینه ایجاد سطر ساده و یا ایجاد سطر پیشرفته شماره های مورد نظر خود را به دفتر چه تلفن موردنظر اضافه نمایید. (در صورتی که در مدیریت فیلد، فیلدهای مورد نظر خود را ایجاد کرده باشید با انتخاب ایجاد پیشرفته علاوه بر اسم و شماره و پیشوند فیلدهای دیگر را هم میتوانید مشاهده کنید.)

     

    برای اضافه کردن شماره های خود به صورت دستی نیاز دارید تا از مرحله 1 دفترچه تلفن مد نظر برای ثبت شمارهایتان را انتخاب نمایید.

    در حالت عادی 3 سطر برای ثبت شماره به شما نمایش می دهد با افزایش و کاهش تعداد( 2 )سطر های مورد نیاز برای ثبت شماره تغییر پیدا می کند.

    اگر در قسمت فیلدهای اضافی برای دفترچه ای که انتخاب کرده اید فیلدهای تاریخ تولد یا اقساط، تعداد اقساط و … را اضافه کرده باشید حتما از این قسمت برای اضافه کردن شماره استفاده کنید زیرا که فیلدهای اضافی شما از قسمت 3 دردسترس می باشد.

    درصورتی که نیازی به فیلدهای اضافی ندارید و مشخصات جزئی از مخاطبتان برای شما کافی می باشد از این قسمت میتوانید استفاده کنید.

    افزودن شماره از طریق فایل اکسل

    از این قسمت شما میتوانید شماره های دفترچه تلفن خود را از طریق فایل اکسل به سامانه اضافه نمایید. برای این کار کافیست فایل اکسل مورد نظر را مانند فایل نمونه ایجاد نمایید و در قسمت بعد آن فایل را انتخاب نمایید و پس از بارگذاری به دفترچه تلفن مورد نظر خودتان شماره ها را اضافه نمایید.

    در مورد فایل های اکسل هم کافیست هر شماره در یکی سر و تمامی شماره ها در ستون اول وارد شود. توجه داشته باشید که ستون اول می بایست حتما شماره موبایل باشد و فیلد دوم نام و نام خانوادگی و فیلد سوم پیشوند میباشد. حتما مانند فایل نمونه فایل را آماده سازی نمایید. فایل نمونه را میتوانید از اینجا دریافت نمایید.

    شماره ها به هر سه نوع با صفر اول ، بدون صفر اول و به همراه +98 قابل اضافه شدن می باشد و سامانه به صورت خودکار شماره ها را تصحیح می نماید.

    هیچ محدودیتی در ارسال تعداد شماره در این روش وجود ندارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *